Bestellen & ontvangen

Wij, onze partners en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Houd je Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.

Niet (alles) ontvangen?
We kunnen niet altijd alle artikelen van één bestelling op hetzelfde moment verzenden. In je account zie je of we alles tegelijkertijd verzonden hebben. Als we wel alles hebben verzonden, kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom zie je nog voordat je iets bestelt wanneer we het artikel bezorgen. Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal binnen 3 werkdagen in huis. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.

Heb je een afleveradres buiten Nederland of België?
Dan is je artikel langer onderweg.

Standaardbezorging:
Gratis vanaf € 100,- anders € 5,00. Onderstaande bezorgopties en aanvullende services worden niet meegerekend in het totaalbedrag.

- Brievenbuspost: maandag tm zaterdag

- Kleine pakketten via pakketdienst: maandag tm zaterdag

Bezorging Groot Lanaken & Zutendaal: 
Gratis vanaf € 50,- anders € 5,00. Onderstaande bezorgopties en aanvullende services worden niet meegerekend in het totaalbedrag.

- Brievenbuspost: maandag tm zaterdag

- Kleine pakketten via pakketdienst: maandag tm zaterdag

Bezorging bij Schoonheidsinstituut Leanne Paulissen:

Gratis

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

Als je meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.

Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren door contact op te nemen met de klantendienst.

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren via de klantendienst en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren.

In 3 eenvoudige stappen:

Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.

Controleer en regel je bestelling. Denk aan het adres, bezorgdatum en inpakservice.

Rond af door te betalen. Dat kan met een cadeaubon, Bancontact, iDeal, kredietkaart of, indien aangeboden, via achteraf betalen.

Tips:

Als je nog geen account hebt dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken. Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw.

Bezorgen & afhalen

Het korte antwoord is: ja, vanaf € 100,- ( of in Groot Lanaken & Zutendaal vanaf € 50,- )

Voor een verzending buiten België zijn er extra verzendkosten. Voor de juiste verzendkosten, kies je het gewenste land van bezorging in je afrekeningproces. Het juiste bedrag wordt dan weergegeven.

Je kunt je artikelen altijd ophalen bij Schoonheidsinstituut Leanne Paulissen, Stationstraat 105, 3620 Lanaken, België. Thuisblijven voor een pakketje hoeft dus niet.

Praktisch
Kies voor Ophalen tijdens je afrekenproces.

Ophalen met identiteitskaart
We mailen je zodra je bestelling klaarligt. Je hoeft niet meteen langs te gaan, want je pakketje wordt 14 dagen bewaard. Neem je identiteitskaart mee als je je pakketje gaat ophalen. Zo weten we zeker aan wie we je pakket toevertrouwen. Niet-opgehaalde pakketjes worden op dag 15 geretourneerd.

Iemand anders laten ophalen
Iemand anders mag je bestelling ophalen. We noteren de gegevens van zijn of haar identiteitskaart voor de zekerheid.

Levertijd
Meestal ligt je pakket de volgende dag klaar. Als je op zaterdag of zondag besteld, wordt je pakket dinsdag klaargelegd.

Dan belt de bezorger aan om het pakketje te overhandigen.

Als het kan wel. Want door een bestelling in 1x te verzenden, verkleinen we onze ecologische impact.

Als niet elk artikel uit je bestelling even snel bezorgd kan worden, kun je gratis kiezen voor een losse verzending. We verzenden dan elk artikel apart zodra het beschikbaar is.

Met een Track & Trace code markeren we een bestelling. Superhandig, want zo kun jij zien wanneer de bezorger langskomt. Het is ook je verzendbewijs. Als er iets misgaat, zien we met de Track & Trace code waar het aan ligt.

Misschien ben je wat TE snel! Je Track & Trace code is vanaf de volgende dag beschikbaar.

Staan je naam en adres op de doos? Check dan of er een betaalinstructie bij de bestelling zit.

Geen betaalinstructie
Dan gaat het waarschijnlijk om een cadeautje. Als het artikel is ingepakt in cadeaupapier, heb je er misschien ook een persoonlijke groet bij gekregen.

Wel een betaalinstructie
Dan gaat het om een foute bestelling. Om betalingsherinneringen te voorkomen verstuur je de bestelling met betaalinstructie gratis naar:

Schoonheidsinstituut Leanne Paulissen

Stationsstraat 105, 3620 Lanaken, België

Fout bezorgde cadeaukaarten stuur je gratis terug naar:

Schoonheidsinstituut Leanne Paulissen

Stationsstraat 105, 3620 Lanaken, België

Retourneren

De uitgebreide retourvoorwaarden vind je in de algemene voorwaarden. Waar het op neerkomt, is dat je rustig over je aankoop mag nadenken. Als je artikel geen goede match is, mag je het op jouw kosten naar ons terugsturen binnen de zichttermijn. Je zal dan een waardebon ontvangen of je kunt ook ruilen.

Retourvoorwaarden

Bij Schoonheidsinstituut Leanne Paulissen is er altijd een retourtermijn van minstens 14 dagen.
Meerdere artikelen in 1 bestelling? Dan heb je geluk: het is bij wet vastgelegd dat de termijn pas ingaat als je alles hebt ontvangen. .

Het artikel zit in de originele verpakking.

Artikelen die je niet kunt retourneren:

Cadeaubonnen en -kaarten

Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling is verbroken.

We krijgen graag een seintje zodat we voor een snelle terugbetaling kunnen zorgen. Daarom start elke retourzending via contact met de klantendienst via klantendienst@leannepaulissen.be of +32 478 828 955.

Hierna mag je het opsturen of brengen naar Schoonheidsinstituut Leanne Paulissen, Stationsstraat 105, 3620 Lanaken, België.

Tips:

Bewaar je verzendbewijs. Daarmee kunnen we je verzending traceren als er iets misgaat. Je kunt ook retourneren via het modelformulier voor herroeping te vinden in de bijlage van de Algemene Voorwaarden.

Dat is heel simpel: we laten het je weten. We mailen je zodra je retourzending verwerkt is. Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat je het teruggestuurd hebt.

We betalen je meteen terug zodra we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode.

Ruilen

Als je een ander artikel hebt ontvangen dan dat je besteld hebt. In alle andere gevallen is ruilen van artikelen niet mogelijk. Natuurlijk kun je dan wel je bestelling binnen de zichttermijn retourneren. Neem voor het vervangen van artikelen contact op met onze klantenservice.

Nee hoor, het vervangen van artikelen is meestal gratis als er een fout artikel geleverd is door Schoonheidsinstituut Leanne Paulissen. Neem sowieso contact op met de klantenservice.

Klantendienst

+32 (0)478 82 89 55

Stuur een bericht

klantendienst@leannepaulissen.be